0

«Небесна криниця» планує збільшити свою частку на ринку HOD Києва

05 Июля 2012 года
«Небесна криниця» планує збільшити свою частку на ринку HOD Києва

Київ. 24 травня. УНІАН. Компанія «Небесна криниця» планує збільшити свою частку на київському ринку доставки бутильованої води до будинків і офісів (HOD) із 15% до 26% у 2012 році.

Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН повідомила маркетинг-директор компанії Ірина Примак.

«У 2012 році компанія «Небесна криниця» планує збільшити свою загальну частку на київському ринку до 26%. При цьому частка компанії в корпоративному сегменті зросте з 7% до 15%, а в сегменті домогосподарств - із 33% до 40%», - зазначила І.Примак.

Вона додала, що на сьогодні основні плани компанії спрямовані на розвиток у столиці. «Зараз основні наші плани з розвитку йдуть саме на Київ, але ми плануємо розвивати регіони. Як тільки ми виконаємо заявлені плани в Києві, а йдеться про кінець 2012 року, ми плануємо вихід у регіони й говоримо про те, що це будуть міста-мільйонники, мегаполіси», - зазначила І.Примак. При цьому компанія не виключає відкриття нових виробничих майданчиків із виробництва бутильованої води в регіонах, проте конкретні плани ще не озвучуються.

І.Примак зазначила, що станом на 2011 рік обсяг українського ринку доставки бутильованої води становив 12,5 млн бутлів ємністю 18,9 літра і цього року очікується зростання цього ринку на 20%. На сьогодні частка Києва оцінюється в 60% усього ринку доставки питної води. На думку експерта, таке співвідношення збережеться і в 2012 році. При цьому І.Примак зазначила, що цього року ринок доставки питної води розвиватиметься в регіонах завдяки більшому проникненню сервісу в міста з населенням понад 50 тис. осіб, але водночас очікується зростання ринку в Києві, головним чином за рахунок динамічного зростання сегменту домашніх господарств. За даними компанії, в Києві в 2011 році на сегмент доставки води в приватні будинки припадало 33%, а на сегмент доставки в офіси - 67% ринку, а в 2012 році експерти очікують значного зростання сегменту доставки води додому - цей сегмент зросте на 60% і становитиме 45% ринку столиці.

Експерти зазначають, що така динаміка зростання ринку зумовлена незадовільною якістю водопровідної води в країні.

Директор компанії Валерія Зубкова додала, що зараз на ринку доставки питної води не планується підвищення цін. Вона зазначила, що ціни не підвищувалися протягом двох останніх років і до кінця року зростання цін не передбачається. При цьому вона зазначила, що значну частку в собівартості продукції займає транспортна складова й витрати на забезпечення якості сервісу.

Довідка УНІАН. Компанія «Небесна криниця» створена в 2001 році й займається доставкою питної бутильованої води в офіси й будинки.

 

Джерело: http://kiev.unian.net/ukr/detail/6204